لیست مقالات شبکه چاپ
نکات ضروری درباره چاپ لیبل پستی
دوران چسباندن یک تکه کاغذ سفید روی بسته پستی و نوشتن مشخصات فرستنده و گیرنده روی آن، تمام شده است. این کار ارزش کسبوکار شما را پایین میآورد. همچنین تاثیر بسیار منفی روی نگرش مشتری نسبت به برند خواهد گذاشت. چاپ لیبل پستی یک اقدام منحصربهفرد است که به منزله ردیابی محصول و آدرس فرستنده و گیرنده است. چاپ لیبل آدرس به منزله هویتدار شدن مرسولههای پستی محسوب میشود
آشنایی با نکات مهم طراحی لیبل و اصول آن
لیبل محصول با ایجاد انگیزه در مخاطب از تاثیری عالی و غیر قابل اجتناب برخوردار خواهد بود. این تاثیر بهحدی است که بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان کسبوکار هزینه و زمان زیادی را برای تولید یک لیبل حرفهای بهکار میگیرند. علاوهبر این موارد برقراری ارتباط با مخاطب از اهداف بلند مدت تولیدکننده بهشمار میرود که توسط لیبل قابل دستیابی است. در این مقاله از سری مقالات شبکه چاپ با نکات مهمی که در طراحی لیبل باید مورد توجه قرار داد آشنا خواهید شد.
با سایز لیبل محصول و بهترین ابعاد آن آشنا شوید
بهترین سایز لیبل محصول باید چقدر باشد؟ ساخت لیبل در ابعاد متنوع با توجه به اندازه بستهبندی صورت میگیرد که انتخاب این عامل به سلیقه و انتخاب تولیدکننده بستگی دارد. از طرفی انتخاب اندازه لیبل به موارد دیگری از جمله تصاویر قابل استفاده در آن، محصول مد نظر، رنگ مورد تایید و... وابسته است. دقت داشته باشید که لیبلها در سایزهای استاندارد و خاصی تولید میشوند، تا جاییکه در صورت تخطی از این اندازههای استاندارد با محصول یا بستهبندی غیر استانداردی روبهرو خواهید شد. رعایت اصول تولید لیبل کمک میکند تا در تجارت کالا بهعنوان فردی حرفهای و منظم شناخته شوید که بدون شک در ترقی کسبوکارتان تاثیرگذار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با اصول ساخت لیبل و سایزهای مناسب آن آشنا شوید.
راهنمای چاپ لیبل + اصول طراحی
در دنیای پررقابت کسبوکارها، یکی از عناصر بسیار مهم و حیاتی برای محصولات، لیبل یا برچسب است. لیبل به عنوان یکی از ابزارهای کلان بازاریابی، نقش بسیار مهمی را در معرفی، تشویق و حفظ مشتریان ایفا میکند.
طراحی لیبل با هوش مصنوعی
فناوری AI انقلابی بزرگ در زمینه طراحیهای گرافیکی ایجاد کرده است. لیبل عنصری کوچک اما قدرتمند است که محصول برند را جذابتر نشان میدهد و کسبوکار را تبلیغ میکند. طراحی لیبل با هوش مصنوعی به شما کمک میکند که در حوزه برندینگ خود موفق عمل کنید.
بهترین مرکز چاپ لیبل در تهران
زیبایی ظاهری لیبل باعث جذب مشتریهای بالقوه میشود. اطلاعات روی لیبل نیز مشتری را به خرید محصول ترغیب خواهند کرد. لیبلها یک ابزار کارآمد برای بازاریابی و شناخت محصول، محسوب میشوند. طراحی لیبل تنها بهوسیله افراد متخصص در حوزه طراحی و چاپ قابل انجام است. به همین دلیل مراجعه به مرکز چاپ لیبل در تهران، به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد
هولوگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟
هولوگرام یک ساختار فیزیکی است که نور را به یک تصویر منعکس میکند
چاپ لیبل نیم تیغ
چاپ لیبل نیم تیغ یکی دیگری از امکاناتی است که حوزه چاپ در اختیار کسبوکارها قرار میدهد
ساختار اطلاعاتی در لیبل
ساختار اطلاعاتی در لیبل به دقت و ظرافت زیادی در طراحی و تولید نیاز دارد
راهنمای طراحی لیبل و تولید باکیفیت محصول
در بسیای از موارد با تولید لیبل با کیفیت میتوان یک شبه ره صد ساله رفت و بازار فروش را بهدست گرفت
نیم تیغ لیبل چیست و چه کاربردهایی دارد؟
بسیاری میپرسند که ماهیت نیم تیغ لیبل چیست و چه کارکردهایی دارد؟ برش ویزیتی چیست؟ میدانید که با نصب لیبلها روی اجناس و کالاها قیمت و مشخصات آنها در معرض دید مخاطب قرار میگیرد. کمتر محصولی را در بازار میتوان یافت که روی آن لیبل درج نشده باشد.
لیبل چیست و چطور به بازاریابی محصول کمک میکند؟
اینکه لیبل چیست و چه کاربردی دارد سوالی است که برای بسیاری از مخاطبان به ویژه تولیدکنندگان انواع کالا میپرسند. لیبل یکی از اصلیترین ابزارهایی است که در هنگام تولید کالا و محصول مورد توجه قرار میگیرد و هیچ کارخانه یا شرکتی بدون کاربرد آن حق عرضه محصول به بازار را ندارد.
چاپ برچسب آلومینیومی، لیبل آلومینیوم با ظاهری زیبا و جذاب
در حالحاضر تبلیغات با چاپ برچسب آلومینیومی از اهمیت زیادی در میان تولیدکنندگان برخوردار است. لیبل به بازاریابی و فروش بهتر محصول کمک زیادی میکند و در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است. تقریبا اغلب کالاهایی که به دست شما میرسند، حاوی بستهبندی و لیبل هستند؛
تفاوت لیبل یووی با سلفون براق چیست؟
بسیاری از کاربران با این سوال مواجه میشوند که تفاوت لیبل یووی و سلفون براق چیست و چرا استفاده از این دو توصیه میشود؟ میدانید که لیبل تاتیر عمیقی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت و یکی از اصلیترین عوامل جذب وی به سمت محصول است.
ویژگی های طراحی و چاپ لوگو روی لیبل
داشتن یک لوگو تأثیرگذار در دنیای امروز امری ضروری است
نکاتی برای طراحی لیبل حرفهای
بستهبندی محصولات و طراحی لیبل آنها، اکنون دارای بیشترین تاثیرگذاری برای جلب توجه مشتریان است.
10 نرمافزار برتر طراحی لیبل 2023؛ بهترین نرمافزار طراحی برچسب
آیا به دنبال بهترین نرمافزار چاپ لیبل هستید؟
انواع لیبل و مختصری از کاربرد آنها
چسب، روکش یا آستر و رنگ 3 فاکتور اصلی در طراحی و چاپ لیبل و برچسب است
مروری بر سیر تحولات طراحی و چاپ لیبل
طراحی و چاپ لیبل، در اثر گذشت زمان و ظهور تکنولوژی های جدید، تغییر و تحولات مثبتی داشته است
تکنولوژی و تاثیر آن در ساخت انواع برچسب و لیبل
تکنولوژی و فناوریهای جدید بهکاررفته در ساخت لیبل و برچسب به بالارفتن کیفیت آن کمک قابل توجهی میکند.
طراحی لیبل چیست؛ اهمیت و نکات مهم در طراحی لیبل
طراحی لیبل یک جلوه بصری است که جزئیات محصول را به صورت منحصربه¬فرد ارائه می دهد. طراحی لیبل به ویژه برای مواد غذایی و لوازم آرایشی بسیار حائز اهمیت است.
نکاتی جهت بهبود طراحی لیبل محصولات
با توجه به اهمیت بالای بستهبندی محصولات و طراحی لیبل، نیاز به دانستن اصول طراحی لیبل و بستهبندی بیشتر از قبل احساس میشود. یک طراحی لیبل جذاب به جلب توجه مشتریان کمک بسیاری میکند، اما بیشتر از آن به ایجاد هویت برند منجر میشود.
اصول طراحی لیبل مواد غذایی | 7 اصل طراحی لیبل
از اصول اولیه طراحی لیبل : سایز فونت و نوشته | رنگ و خلاقیت | سایز بندی محصول و لیبل | نوع جنس لیبل | بازار هدف و مخاطب و محصول
چاپ انواع لیبل پشت چسبدار کدام است و چه مزایایی دارد؟
انواع لیبل پشت چسبدار می توان به لیبلهای کاغذی، پیویسی، خرد شوندهی شبرنگ، متالایز، شیشهای، لیبل گارانتی و لیبل طلاکوب سلفون مات و براق اشاره کرد.
نکات مهم در طراحی لیبل مواد غذایی
طراحی لیبل مواد غذایی، بخش مهمی در طراحی بستهبندی مواد غذایی است. اجرای اصول و رعایت نکات طراحی مناسب بستهبندی و لیبل مواد غذایی، میتواند نقش مهمی در متمایز کردن کالای شما در شلف های فروشگاهها و شناساندن آن به مشتری ایفا کند.