لیبل میوه و سبزیجات

میوه و سبزیجات به خاطر ویتامین‌ و فیبر بسیار، بخشی مهم از بشقاب غذایی ما انسان‌ها هستند. ما روز به روز در پی این هستیم که سهم مواد غذایی سبز را در رژیم خود افزایش دهیم. ممکن است میوه و سبزیجات را به صورت تازه، فله‌ای یا بسته‌بندی خریداری کنیم. صنعت بسته‌بندی میوه و سبزیجات، هزینه حمل‌ونقل و نگهداری را کاهش می‌دهند. از دیگر روش‌هایی که می‌توان میوه و سبزیجات را در برنامه غذایی گنجاند، مصرف میوه خشک است. میوه خشک یک میان‌وعده خوشمزه و سبک به ویژه برای کودکان است. از آن‌جایی که میوه خشک را می‌توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد، گزینه مناسبی برای بسته‌بندی میوه در خارج از فصل آن است. مصرف‌کننده میوه و سبزیجات به دلیل اهمیتی که به جسم و رژیم غذایی خود می‌دهد دوست دارد هر چقدر که می‌شود درباره محصولی که قصد خرید آن را دارد اطلاعات کسب کند. بنابراین خواندن لیبل میوه خشک و لیبل بسته‌بندی سبزیجات به او در انتخاب گزینه مفیدتر کمک می‌کند. لیبل سبزیجات و میوه در بیشتر مواقع شامل مواردی همچون نام و لوگوی برند، تصویر، بارکد، کشور مبدا، اطلاعات تبلیغاتی، توضیح محتوی (محصول، تنوع، اندازه، درجه و کمیت)، وزن ناخالص، وزن خالص یا تعداد، ابعاد کلی در واحدهای اندازه‌گیری و... است. روی میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، انبه، موز، هندوانه، نارگیل و... بدون نیاز به بسته‌بندی می‌توان لیبل زد.


نقش لیبل بسته‌بندی میوه و سبزیجات در بازاریابی محصول

نمی‌توان قدرت لیبل را در ایجاد انگیزه در خرید مصرف‌کننده دست کم گرفت. یک لیبل حرفه‌ای به معنای واقعی کلمه می‌تواند فاکتور انتخاب محصول شما به جای خرید از برند دیگری باشد. لیبل میوه و بسته‌بندی سبزیجات یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی شماست. با یک طراحی قوی لیبل می‌توانید محصولی متمایز عرضه کرده و توجه بازار را به خود جلب کنید. در صورتی که طراحی لیبل چشم‌گیر نباشد حتی محصولاتی که کمپین بازاریابی خوبی دارند نیز ممکن است به چشم نیایند. یک لیبل باکیفیت شمایل هویت برند شما را به خود می‌گیرد و تبدیل به نمادی از برند شما می‌شود. تشخیص برند یا بازشناسی برند ابزاری مهم در بازاریابی است و داشتن لیبلی که باعث تبلیغ و تمایز برند شما شود، بخشی جدایی ناپذیر از این روند است. از طرفی مصرف‌کننده می‌خواهد بداند که این محصول چیست، چگونه تهیه شده و چه تاثیری روی بدن و رژیم غذایی او می‌گذارد. خریدار توقع دارد که با نگاهی به برچسب سبزیجات و میوه بتواند به این کنجکاوی‌ها پاسخ دهد.




لیبل میوه و سبزیجات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

• هر محصول باید حداقل دو برچسب کوچک و مختصر در دو طرف بسته‌بندی داشته باشد.
• لیبل باید به گونه‌ای قرار داده شود که احتمال آسیب دیدن یا کثیف شدن به حداقل برسد.
• لیبل‌های سبزیجات و میوه باید حاوی اطلاعاتی کلی مانند نام برند، نوع کالا و لوگو باشند. اطلاعات اضافی از قبیل شکننده بودن، موارد احتیاط در حمل‌ونقل و نگهداری باید در بالا و حداقل در یکی از طرفین بسته‌بندی محصول نوشته شوند.
• باید از جوهر مقاوم در برابر آب استفاده شود.
• رنگ و طرح لیبل باید با نوع محصول متناسب باشند.


متریال مورد استفاده برای ساخت لیبل میوه و سبزیجات

لیبل‌های کاغذی در دو نوع برچسبی و معمولی چاپ می‌شوند که با توجه به قابلیت نوشتن بر روی آن‌ها و چسبندگی بر روی اکثر اجسام (پلاستیک، کاغذ، بطری، شیشه، چوب و فلز و...) بسیار محبوب هستند. لیبل‌های کاغذی درست مانند میوه و سبزیجات باید در دمای مناسب، به دور از مواد شیمیایی و سایش نگهداری شوند. البته با افزودن یک لایه روکش لمینتی یا لعاب می‌توانید طول عمر لیلبل کاغذی سبزیجات و میوه را افزایش دهید. لیبل‌های کاغذی تنوع رنگ و سایز متنوعی دارند اما در عین حال بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند. برای تولید این نوع لیبل‌ها در شبکه چاپ از دستگاه لترپرس استفاده می‌شود. با وجود اینکه سفارش محصول در شبکه چاپ بدون نیاز به مراجعه حضوری و با مشاوره اختصاصی صورت می‌گیرد، مشتریان در صورت تمایل می‌توانند بر تمامی مراحل تولید در چاپخانه نظارت داشته باشند.


ابعاد و سبک لیبل‌ سبزیجات و میوه تولید شده در شبکه چاپ

تعیین ابعاد و سبک لیبل محصول شما به نوع، شکل، سایز و رنگ بسته‌بندی میوه و سبزیجات بستگی دارد. در شبکه چاپ لیبل‌های کاغذی چسب‌دار و بدون چسب در اشکال مختلف و در ابعاد یک تا هفتاد سانتی‌متر به صورت ساده، نیم‌تیغ و دای‌کات بریده می‌شوند. از آن‌جایی که لیبل‌های کاغذی پتانسیل بسیار بالایی دارند می‌توان آن‌ها را در طرح‌ و رنگ‌های مختلف چاپ کرد. از جمله خدمات تکمیلی شبکه‌ چاپ برای لیبل سبزیجات و میوه می‌توان به سلفون مات، سلفون براق، یووی سیلندری و موضعی، نقره‌کوبی و طلاکوبی لیبل میوه بسته‌بندی اشاره کرد. نقره‌کوبی و طلاکوبی لیبل‌ به بسته‌بندی میوه جلوه‌ای شیک و فانتزی می‌دهد.


شبکه چاپ مجری تخصصی طراحی و چاپ لیبل

لیبل این توانایی را دارد که هنگام تصمیم‌گیری‌های مهم در نقطه فروش، از جانب شما با مشتری گفتگو کند. برای استفاده از لیبل میوه و سبزیجات به نحو احسن به عنوان یک ابزار بازاریابی بهتر است از کسانی کمک بگیرید که تجربه و تخصص لازم را دارند و بازار هدف را به خوبی می‌شناسند. طراحی شیک و مدرن و ایده‌پردازی خلاقانه تیم شبکه چاپ سرعت در انجام و تحویل به موقع سفارش، تجهیزات و امکانات بروز چاپ افست در چاپخانه، تولید صفر تا صد لیبل بدون واسطه، همکاری با برندهای معتبر کشور، قیمت مقرون به صرفه و رقابتی گوشه‌ای از اقداماتی است که شبکه چاپ برای کمک به تحقق رویای دیده شدن مشتریان خود، انجام می‌دهد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)

کارشناس واتس اپ تلفن تماس