چاپ لیبل کرافت؛ تبلیغاتی ارزان و شیک بههمراه حس نوستالژیک
چاپ لیبل کرافت یکی از جذابترین انتخابهای کسبوکارهایی است که به جزییات برند خود هم اهمیت میدهند. کاغذ لیبل کرافت یا هر نوع دیگری از برچسب، یکی از اولین چیزهایی است که مصرفکننده میبیند و اساسا دعوتی برای خرید محصول شما محسوب میشود. برچسبهایی با ترکیبی هوشمند از رنگ، فونت و طراحی همان لیبل جذابی خواهد بود که مشتریان را تشویق به خرید میکند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از لیبل کرافت خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.
لیبل چیست؟
لیبل برچسب آیتمی تبلیغاتی و البته اجباری است که به یک محصول متصل یا چسبانده میشود تا اطلاعات متنوعی در مورد محصول به مصرفکنندگان اطلاع دهد. در کنار این اطلاعات نام تجاری یا لوگوی شرکت هم حتما روی لیبل قرار میگیرد. شاید برخی از محصولات اتیکت یا بروشور یا کاتالوگ و امثالهم نداشته باشند؛ اما همیشه یک لیبل دارند. این لیبلها بیشتر در مواد خوراکی و پوشاک دیده میشود.
لیبل اطلاعاتی در مورد محتویات بسته را هم در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد. لیبلها بهعنوان اولین برداشت از یک محصول عمل میکنند. یک برچسب باید دارای طراحی منحصربهفرد و از نظر بصری جذاب باشد تا درنهایت نتیجهبخش باشد. معمولا لوگوها و لیبلها با هم کار میکنند تا یک هدف مشابه را به انجام برسانند و آن تبلیغ برند شما است. بااینحال در حالی که یک لوگو بهعنوان یک شناسه بصری نمادین برای شرکت شما عمل میکند، یک برچسب برای ارائه اطلاعات در مورد محصول یا خدمات ارائهشده توسط شرکت شما استفاده میشود.
لیبلها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها میتوان به لیبل فلزی، لیبل حرارتی، لیبل پی وی سی و لیبل کاغذی اشاره کرد. مرسومترین لیبلها نوع کاغذی آنهاست که در این میان میتوان به کاغذ لیبل کرافت اشاره کرد. اگر کسبوکاری دارید و میخواهید از لیبلهایی استفاده کنید که هم برای شما و هم برای مشتری دلچسب باشد، ادامه این مقاله به شما توصیه میشود.
کاغذ لیبل کرافت چیست؟
لیبلهای کرافت نوعی جدید از لیبل هستند که از کاغذ قهوهای بافتدار ساخته میشوند تا حداکثر جلوه را به محصول ببخشند. همانطور که از نام محصول مشخص است، کرافت رنگ قهوهای روشن دارد و دارای بافت آجدار است تا سطح کاملا صاف و یکدستی را نداشته باشد.
یکدستنبودن سطح کاغذ کرافت، یک راه فوقالعاده برای برجستهکردن محصول شما بهجای استفاده از برچسب سفید و مسطح استاندارد شما است. با استفاده از برچسب کرافت قهوهای، جلوهای را به محصول خود اضافه میکنید و به مشتریان خود نشان میدهید که در انتخاب آنچه روی محصولات خود قرار میدهید، دقت کافی را دارید. برای برخی افراد، لیبل فقط یک برچسب است، برای برخی دیگر شبیه یک بیانیه برای معرفی برند عمل میکند.
چگونه باید از لیبل کرافت در تیراژ بالا استفاده کرد؟
یکی از چیزهایی که ممکن است تعجب کنید، این است که چگونه باید از برچسبهای کرافت قهوهای در تیراژ بالا استفاده کنید. کل فرآیند بسیار ساده است! شما میتوانید لیبلهای خود را بهصورت رول از شبکه چاپ خریداری کنید.
لیبلها روی رول قرار میگیرند، بعداز آن شما میتوانید هر آنچه را که میخواهید، روی یکی از برچسبها چاپ کنید، سپس لیبلها را از رول جدا میکنید و روی محصولی که قرار است از آن استفاده کنید میچسبانید. برای بهتر انجام شدن این کار شما میتوانید این کار را با استفاده از کاغذهای کرافت پشت چسبدار انجام دهید که هر چیزی را میتوانند محکم روی محصول بچسبانند.
قیمت لیبلهای کرافت چقدر است؟
هزینه لیبل کرافت به عوام مختلفی بستگی دارد. بهعنوان مثال، چه مقدار برچسب کرافت روی رول را انتخاب کردهاید؟ این عامل اصلی است که باید در نظر گرفته شود؛ چراکه به میزان نیاز شما اشاره دارد. علاوهبر این، اگر شما یک درخواست برچسب سفارشی ارائه کردهاید، شبکه چاپ میتواند آن را برای شما در هر تعداد که مد نظر دارید، طراحی و چاپ کند و در کمترین زمان ممکن آن را به شما برسد. این مجموعه با حذف واسطهها و داشتن مواد اولیه کاغذ نازلترین قیمت و در عین حال محصولات باکیفیتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. برای اطلاع دقیق از قیمتها میتوانید با کارشناسان شبکه چاپ تماس بگیرید و از قیمت لیبل کرافت مطلع شوید.
مزایای استفاده از کاغذ لیبل کرافت در دنیای تجارت کدامند؟
یکی از مزایای استفاده از لیبلهای کرافت ظاهر طبیعی آن است که به طرز فوقالعادهای به بهبود ظاهر یک محصول کمک میکند. بهعنوان کسی که محصولات خود را میفروشد، میدانید که اگر مشتری از همان ابتدا توجه او را جلب نکند، فروش اتفاق نمیافتند. با برچسبهای کرافت قهوهای، یک روکش مات با یک لاک محافظ برای اطمینان از حداکثر استحکام و محافظت از برچسب دریافت کنید تا از نتیجه کار شگفتزده شوید.
مزیت دیگر این است که مواد آجدار طبیعی یک لایه اضافی به محصول شما اضافه میکند. زمانیکه درحال بازاریابی برای یک کالا هستید، همیشه باید به حواس پنجگانه فکر کنید؛ چراکه در نحوه فروش موثر است. بااینحال، یکی از مواردی که تقریبا همیشه فراموش میشود، حس لامسه است. کاغذ کرافت از همان جنس کاغذهایی هستید که همزمان میتواند لامسه و بینایی مخاطبان را باهم درگیر کند.
آیا کاغذ لیبل کرافت بهعنوان یک تکنیک فروش قابلیت استفاده دارد؟
پاسخ به این سوال مثبت است. چاپ لیبل کرافت برای برچسبزدن محصولاتی مانند مواد غذایی، نوشیدنیها و لوازم آرایشی عالی است؛ چراکه محصول شما را طبیعی، دستساز و سازگار با محیطزیست جلوه میدهد. کاغذ لیبل کرافت، یک محصول کاغذی کرافت با رنگ قهوهای طبیعی است. لیبل کاغذ کرافت شبکه چاپ در هر شکل و اندازهای قابلیت طراحی دارد، امام معمولا اندازههای آن 2*3 یا 4*4 است که به شکل افقی یا عمودی با برشهای نیمتیغ روانه بازار میشود.
هنگامیکه لیبل کرافت با محصولات غذایی و نوشیدنی استفاده میشود، بهطور ماهرانه به مشتریان میگوید که شرکت شما به سلامت و تندرستی اختصاص دارد. آنها شیوهای تبلیغاتی و راه آسان و مقرون بهصرفه برای انتقال بصری اطلاعات محصول هستند. رنگ قهوهای روشن و مواد بافتدار عناصر طبیعی را برای افراد تداعی میکند. افراد به قفسههای فروشگاه نگاه میکنند و حس شیک و در عین حال نوستالژیک کاغذ لیبل کرافت را برای برند یا محصول شما ایجاد میشود. همه این عوامل سبب میشود تا استفاده از لیبل کرافت یکی از عوامل موثر در فروش بیشتر محصولات محسوب شود.
نکات ضروری درخصوص طراحی لیبل کرافت چه مواردی را شامل میشود؟
دانستن نکاتی حین طراحی یا چاپ محصولات کاغذی سبب میشود تا محصول نهایی بهتر و باکیفیتتر باشد که چاپ لیبل کرافت هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی گمان میکنند صرفا این مسئله که از کاغذ مناسب و باکیفیت برای محصولات چاپی خود استفاده کنند، کافی است. این درحالی است که پیشاز چاپ باید طراحی و گرافیک آن را در نظر گرفت. در واقع طراحی و چاپ مکمل یکدیگرند و زمانیکه هردوی آنها خوب عمل کنند، نتیجه نهایی رضایتبخش خواهد بود.
برای چاپ لیبلها خصوصا از نوع کرافت آن، سعی کنید بیشاز دو نوع فونت روی برچسب را بهکار نگیرید؛ اما از اندازههای مختلف فونت برای ایجاد تنوع میتوانید استفاده کنید. هنگام تصمیمگیری در مورد رنگها، سعی کنید چند رنگ کلیدی را انتخاب کنید که مکمل محصول باشد. سعی کنید تعادل یکنواختی بین محتوا و فضای سفید داشته باشید. یک لیبل بههمریخته میتواند کارایی خود را از دست دهد و اطلاعاتی را که واقعا میخواهید مشتریان ببینند، از بین ببرد.
درحالیکه یک برچسب پر زرقوبرق ممکن است چشم را به یک محصول جلب کند، اگر کاربر پسند نباشد، مصرفکنندگان احتمالا وقت خود را با آن تلف نخواهند کرد؛ بنابراین لازم است تا اطمینان حاصل کنید که لیبل محصولات شما بهراحتی برای اکثر افراد قابل خواندن است و اطلاعات موجود در آن به آسانی پیدا میشود.
چرا باید شبکه چاپ را برای خدمات تبلیغاتی خود انتخاب کرد؟
امید بر این است که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اکنون، پساز پایان این مقاله، برخی از موارد مهمی را که باید در مورد چاپ لیبل کرافت بدانید، با آن آشنا شده باشید. زمانیکه یک چاپخانه انواع امکانات و تجهیزات و دستگاههای برش را دارد، میتواند برای شما چاپ لیبل کرافت یا هر محصول تبلیغاتی کاغذی را در هر اندازهای که شما میخواهید، طراحی و چاپ کند. شبکه چاپ یکی از مجموعههای برتری است که میتواند با تجهیزاتی که دارد، سفارشات شما را در اندازههای مختلف ایجاد کند. این درحالی است که برخی از چاپخانهها بسیاری از شرکتها و برندها را مجاب میکنند تا شرکتها و برندها یکی از سایزهای موجود در چاپخانه خود را انتخاب کنند.
استفاده از لیبل برای اکثر محصولات لازم و حتی اجباری است، انتخاب هوشمندانه نوع کاغذ لیبل به شما و افزایش فروش شما میتواند کمک شایانی کند تا از آن بهنحو احسنت استفاده و به فرصتی برای تبلیغ برند یا کسبوکار خود تبدیل کنید. گرافیستها و کارشناسان مجموعه چاپ شما را در رسیدن به انتخاب بهترین نوع کاغذ باتوجه به میزان بودجه شما، راهنمایی خواهند کرد. لیبلها را میتوان برای طیف گستردهای از محصولات استفاده کرد و در طیف وسیعی از اشکال و اندازههای مختلف طراحی کرد تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر علاقهمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاغذ لیبل کرافت هستید یا از کارشناسان شبکه چاپ سوالی دارید، در تماس و صحبت با یکی از اعضای این مجموعه دریغ نکنید. آنها باافتخار پاسخگوی شما خواهند بود.