با استفاده از لیبل شمع برند خود را مطرح کنید

لیبل شمع هم مانند هر محصول دیگری به معرفی بهتر و فروش بیشتر محصول کمک زیادی خواهد کرد. شاید به‌نظر آید که شمع نیازی به برچسب ندارد و کاربرد برچسب برای این محصول اهمیتی نداشته باشد؛ اما این تصوری اشتباه است. شمع هم مانند هر محصول دیگری جهت زیبایی و دکوراسیون به‌کار می‌رود و توجه به اصول ساخت و عرضه آن موضوع مهمی به‌شمار می‌رود. سربرگ گلاسه یکی از ابزارهایی است که در ساخت این نوع لیبل به‌کار می‌رود و تاثیر زیادی روی ذهن مخاطب دارد. بسیاری از تولیدکنندگان شمع از لیبل‌های فانتزی و جذابی استفاده می‌کنند که در انواع رنگ و طرح‌‌های مختلف چاپ شده‌اند. این مقاله به آشنایی با لیبل شمع و ویژگی‌های آن پرداخته است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما بمانید و با این ابزار بازاریابی بیشتر آشنا شوید.


چرا کاربرد لیبل برای شمع توصیه می‌شود؟

اگر در زمینه تولید محصول کار می‌کنید پس خیلی خوب با اهمیت کاربرد لیبل در معرفی و شناسایی محصول آشنا هستید. این روزها حتی تولیدکننده محصولات سنتی و دستی هم بدون کاربرد لیبل برای محصول آن‌ها را عرضه نمی‌کنند. لیبل اعتماد مشتری را به محصول و سازنده آن بالا خواهد برد و کیفیت عرضه آن را افزایش می‌دهد. شمع هم یکی از این محصولات است که باید به صورت بسته‌بندی و با لیبل مخصوص خود عرضه شود. برخلاف تصور عموم حفظ بهداشت این محصول اهمیت بالایی دارد؛ براین اساس کاربرد لیبل نشان‌دهنده استریل بودن آن است و مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. به هیچ وجه از لیبل شمع غافل نشوید و در طراحی آن دقت کنید.





کابرد لیبل ‌های متنوع در عرضه شمع را دست کم نگیرید

همانطور‌که می‌دانید عرضه محصول در‌حالی‌که بدون بسته‌بندی مطمئن و لیبلی استاندارد به نمایش گذاشته شده است، عدم اعتماد مخاطب را به‌دنبال خواهد داشت. از انواع لیبل‌ها می‌توان در لیبل‌گذاری برای شمع استفاده کرد که در این بخش با چند نمونه از آن‌ها آشنا می‌شوید:
• لیبل آدرس
ممکن است تولیدکننده‌ای ترجیح دهد تا تنها از لیبل آدرس برای شمع‌های تولیدی خود استفاده کند. این نوع لیبل اغلب شامل لوگو، نام شرکت سازنده و آدرس آن است و تاثیر قابل توجهی روی ذهن مخاطب می‌گذارد. اغلب از این نوع لیبل برای شمع‌های صادراتی استفاده می‌شود که هدف از آن جذب مخاطب در سطح وسیع‌تر است.
• لیبل درخواست‌کننده
برخی از تولیدکنندگان از این نوع لیبل جهت معرفی محصول خود استفاده می‌کنند که اغلب تاثیر قابل توجهی بر فروش محصول دارد. کاربرد این لیبل‌ها به‌دلیل ظاهر خاص و جذابی که دارند فروشنده را به هدفش می‌رساند. درج جملاتی مانند مرا لمس کن، مرا ببین و شعارها و جملاتی از این دست برای درصد بالایی از مخاطبان جذاب است و آن‌ها را به سمت محصول می‌کشاند. لیبل شمع باید ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد تا در میان مخاطبان محبوبیت پیدا کند.
• لیبل بسته‌بندی
گاهی طراحان مراکز چاپ بسته‌بندی محصول را به کمک لیبل انجام می‌دهند. درواقع لیبل بسته‌بندی راهی مطمئن و به‌صرفه جهت بسته‌بندی و در عین حال معرفی محصول است. اصولا محصولات سبک و قابل حمل مانند شمع بهتر است تا با استفاده از این نوع لیبل بسته‌بندی شوند؛ چراکه هم وزن استاندارد را رعایت می کند و هم در اولین نگاه مخاطب را به خود جلب خواهد کرد.
• لیبل محصول
برخی از تولیدکنندگان حساسیت زیادی روی چاپ و طراحی لیبل خرج می‌دهند. لیبل محصول یکی از رایج‌ترین‌ها در میان تولیدکنندگان انواع شمع است؛ چراکه در عین معرفی برند تولیدکننده ویژگی‌های محصول و نکات مهم در رابطه با کاربرد آن را ارائه می‌دهد. به‌کمک این نوع برچسب می‌توان تمایز ، فواید و مزایای محصول را به مخاطب نشان داد و همین‌طور منحصر‌به‌فرد بودن برند را به نمایش گذاشت.


نکات مهم در هنگام طراحی و چاپ لیبل شمع

طراحی لیبل این محصول اهمیت زیادی دارد و تاثیر بالایی بر ذهن و نگاه مخاطب خواهد داشت. می‌دانید که شمع محصولی نسبتا سبک و ساده اما نوعی ابزار زینتی محسوب می‌شود. بدین جهت بهتر است تا در انتخاب لیبل آن دقت زیادی به خرج داد. در هنگام طراحی این نوع لیبل باید به نکات مهمی توجه کرد که تعدادی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:
• استفاده از ابزارهای حرفه‌ای را فراموش نکنید
از آن‌جاکه شمع خود یک محصول زینتی و ابزاری برای دکوراسیون است، پیشنهاد می‌کنیم تا در هنگام طراحی و برش لیبل آن ظرافت زیادی به خرج دهید. کاربرد ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای شما را به این هدف می‌رساند و زیبایی لیبل را چند برابر می‌کند. از نرم افزارهایی مانند Adobe Suite یا Photoshop در طراحی لیبل شمع استفاده کنید و از تنوع قالب‌های آن‌ها لذت ببرید.
• اطلاعات مهم و اساسی را استفاده کنید
معمولا خریداران و طرفداران شمع به‌دنبال اطلاعاتی مانند ترکیبات سازنده، رنگ‌ها و بوهای مصنوعی به‌کار رفته، برند و سازنده آن هستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا حتما در طراحی این محصول دقت زیادی به خرج دهید و اطلاعات مهم را روی لیبل آن درج کنید. هرآنچه روی لیبل به‌کار رفته است نوعی اعتماد و اطمینان به محصول و سازنده را در مخاطب شکل خواهد داد؛ پس به‌راحتی و سادگی از کنار درج این اطلاعات رد نشوید.
• به شکل لیبل اهمیت زیادی دهید
ظاهر و شکل لیبل آن هم در محصولی مانند شمع اهمیت زیادی برای مخاطب دارد. همان‌طور‌که گفته شد می‌توان با نرم‌افزارهای مخصوص قالب‌های متنوعی برای لیبل شمع به‌کار برد؛ اما حواستان باشد که این لیبل‌‌ها باید با بسته‌بندی محصول هماهنگ شوند. اندازه، رنگ، جنس و... بسته بندی مهم است، پس لیبلی مناسب و استاندارد با بسته‌بندی طراحی کنید.
• لوگو را درست به‌کار ببرید
فراموش نکنید که معرفی و شناسایی لوگو یکی از اهداف شما در طراحی و به‌کار‌‌گیری لیبل است؛ پس آن را درست به‌کار ببرید. برچسب یا لیبل محصول باید دو نکته اساسی را به مخاطب نشان دهد: 1. به مشتری نشان دهد که چه چیزی درون بسته‌بندی قرار داد و از چه برندی است 2. لوگویی بی نقص و منحصر‌به‌فرد از کسب‌و‌کار شما را به مخاطب معرفی کند. معرفی درست لوگو با کمک لیبل کار سختی نیست، تنها باید از اصول مهم در هنگام طراحی استفاده کرد که با کمک یک مرکز چاپ حرفه‌ای و باسابقه این کار به‌راحتی انجام می‌شود.
• در طراحی به وضوح و خوانایی لیبل توجه کنید
این‌که لیبلی خوانا و واضح طراحی کنید نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن کسب‌و‌کارتان است و این نکته به‌خوبی به مخاطب القا می‌شود. هرچقدر هم در طراحی لیبل زمان و هزینه صرف کنید در‌حالی‌که قابل خواندن نباشد نشان‌دهنده ضعف شما خواهد بود و نباید انتظار موفقیت لیبل محصول را داشته باشید. معمولا سربرگ گلاسه در طراحی لیبل شمع به‌کار می‌رود که در صورت زیبایی فونت و طراحی درست آن جذابیت و گیرایی خاصی را به‌دنبال خواهد داشت.
• ترکیب متنوعی از فونت‌ها را به‌کار بگیرید
برخی از شمع‌ها در ابعاد و اندازه بزرگ‌تر تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ بر این اساس سعی کنید تا در طراحی لیبل آن‌ها از فونت‌‌های ریز و درشت و متنوعی استفاده کنید. اغلب تولیدکنندگان شمع‌های فانتزی از این روش برای تولید لیبل محصول استفاده می‌کنند که نه تنها ظاهری خاص را به‌دنبال دارد، بلکه فروش بیشتری برای آن به‌همراه خواهد داشت.
• حتما فضای خالی به لیبل دهید
بسیاری تصور می‌کنند که لیبل شمع نباید هیچ فضای ساده و خالی داشته باشد. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تبلیغ محصولات متنوع تمایل به مینیمال‌گرایی دارد، بهتر است تا در تولید لیبل این محصول هم از فضای خالی و سفید استفاده کرد تا چهره‌ای فانتزی و امروزی‌تر به‌همراه داشته باشد.


طراحی و تولید لیبل انواع شمع را به مرکز شبکه چاپ بسپارید

دیدید که چاپ لیبل اهمیت زیادی در جذب مخاطب دارد، به‌همین خاطر اغلب تولیدکنندگان توجه و تمرکز زیادی روی این موضوع به خرج می‌دهند. در صورت طراحی یک لیبل استاندارد و امروزی می‌توان شاهد فروش بالای محصول بود. لیبل شمع هم از این قاعده مستثنی نیست، پس بهتر است تا در چاپ آن دقت زیادی به خرج داد. مرکز شبکه چاپ با سابقه‌ای طولانی و حرفه‌ای از عملکردی رضایت‌بخش و موفق در زمینه تولید انواع لیبل محصول برخوردار است. استفاده از متریال عالی و با‌دوام، کیفیت بالای چاپ، تنوع در انواع قالب و طرح، سرعت بالای چاپ و... از جمله مزایای مراجعه به این مرکز و استفاده از خدمات آن به‌شمار می‌روند.


  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)

کارشناس واتس اپ تلفن تماس